9 Ağustos 2011 Salı

İPad Gökyüzü Simülasyon Yazılımları

Evet sonunda galaxy tab mı iPad mı derken iPad de karar kıldım ve sadece gözlerime inanamıyorum demek istiyorum. Açıkcası ipad in uygulamaları hakkında çok fazla bilgim yoktu. iPad i aldım kurulumunu yaptım ve malumunuz üzere uygulama Mağazası'nda hemen astronomi ile ilgili uygulama aramaya başladım. Bu gökyüzü yazılımlarının isimlerini sizinle hemen paylaşmak istedim.

1. Starwalk
2. Skyorb 3d
3. Goskywatch

İki uygulamada pusula tabanına oturtuldugu için iPad i nereye çevirirseniz o yöndeki gökyüzü durumunu size yansıtıyor. Skyorb uygulamasında buna ek olarak 3d özelliği mevcut, bir önceki yazımda paylaştığım gökyüzü simülasyon yazılımlarının pabucu dama benim için atılmak üzere, gercekten muhteşem uygulamalar iPad i olanların kesinlikle bir göz atmasını tavsiye ederim.

Şu an itibariyle ipad de kullanabileceğiniz en iyi gökyüzü simülasyonu Starwalk. Gerçekten muhteşem bir uygulama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder